Saturday, March 28, 2009

latest moderation

hai kawan-kawan.... wah macam rancangan kanak-kanak la pulak kan. oh, sebenarnya aku nak bagitau satu berita gembira kepada semua. selain daripada aku tidak menyokong earth hour 2009, sebenarnya aku dah ubah setting untuk komen box aku.

sekarang komen box takde capcha tu. sebabnya sebelum ni ada yang merungut tentang capcha ni menyusahkan. aku faham, malah aku pon selalu menyumpah-seranah kalau aku kena masukkan capcha waktu nak request friend dulu-dulu. inikan pula nak beri komen kan. lagi la geram. maka, rungutan anda tu saya dah dengar dan tindakan sewajarnya untuk membuang capcha itu dari komen box pun telah dilakukan.

cuma ada juga berita tak gembira. sebab, sekarang ni aku dah letakkan setting komen hanya boleh dibuat oleh follower sahaja. maksudnya, anonymous atau blogger yang bukan follower aku tak dibenarkan untuk memberi komen. sori, aku bukan kemut atau kedekut. cuma ini adalah jalan terbaik supaya spam2 msg tu tak menyerang komen box aku.

so guyz, apa lagi nak ditunggu? apply la untuk menjadi follower blog ni. *haha....aku tau la blog ni x popular. once dah jadi follower, hah bolehlah korang komen kat post2 aku tu sepuas-puasnya. good bye anonymous si pengecut.

*p/s- aku risau cbox aku pulak jadi mangsa lepas ni

in front of masjid sultan abu bakar
Masjid Sultan Abu Bakar

tebrau straits from Sultan Abu Bakar Mosque
Singapore from Masjid Sultan Abu Bakar

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...