Monday, March 9, 2009

dormmate ku di birmingham

tadi check facebook.... tiba-tiba aku tergerak hati nak bukak page my ex-dormmate time kat smss dulu. kitorang panggil die ni debok. sebenarnya aku curious yang die ni banyak pulak kan pic kat midlands/uk/negara org putih la pendek kata. tu yang aku check page die. kat bahagian info tu die tulis college, universiti of birmingham. eh, budak ni study kat birm ke sekarang.

disebabkan nak tau la sangat kn, terus aku ym pacek (tkp aku dulu),, tanya pasal debok. die kata betol la si debok ni kat birm skrg ni. wah, mantap ex-dormmate aku ni. jadi sah la si debok a.k.a hizamal sekarang sambung study kat University of Birmingham. aku pulak bile lagi? (wah, cabaran besar buat diri sendiri)
-------------------------------

aku bukannya apa, sekarang ni pointer tak bagus mana. even offer master UTM pon aku tak dapat. jadi aku tak rasa aku boleh further study oversea. berangan sangat la tu. lepas tu, sekarang ni pulak berbelah-bagi antara sambung study dengan kerja. walaupun aku masih ada 1 semester tambahan (tambahan ye adik2), tapi aku tetap risau. aku memang berangan nak sambung study. cuma aku kurang minat nak sambung jurusan elektrik ni. kalau nak sambung sekalipun, aku mungkin akan cari bidang pengurusan saja. mungkin, dan kalau setakat bidang pengurusan memang membazir duit sangat la nak g oversea. dilema.

p/s- wah...tetiba pulak watak utama post ni debok. dahla, sakit aku belum sembuh. sekarang ni aku sakit kepala pulak. doakan kesihatan aku. Alhamdulillah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...