Thursday, March 26, 2009

broadband limit

menipu dorang ni. dulu time promotion gile2 la kata unlimited usage.... kepala hanjing unlimited usage. inilah penipuan terbesar sebab sebenarnya ada syarat tersembunyi yang tak di-highlight kan masa promotion. heee.... geramnya. tadi dah dpt message bahawa BB aku dah sampai limit penggunaan 5Gb/mth.

aku baru bayar 2 minggu lepas bil BB. dah la sepanjang masa BB ni super lembap. tak kira la masa lepas bayar. tengah malam, tak bayar 3 bulan ataupun masa sekarang ni yang dah sampai limit penggunaan. aku rasa macam nak bakar2 Celcom ni. jahat2!!!!!

-------------------------
updated...

ari ni ada kecurian kat floor aku. lebih tepat lgi kawan aku sebelah bilik kehilangan handphone nya. kisahnya panjang, sampai lapor kat balai polis la kes ni. nasib baik dah jumpa kat kedai handphone. suspek pon dah tau. cuma suspek tak mau mengaku time kawan2 aku panggil tadi. ish... camne pulak la aku bley terlepas time dorg soal siasat budak tu. macam assembly kat hostel dulu la pulak kan. bezanya kali ni masing-masing dah besar dan takde la pulak kes2 pukul. hahaha......

aku rasa benda ni memang dah lama. dalam post terdahulu pon aku ada cerita tentang barang-barang mandian aku dicuri. rupa-rupanya roomate aku punya ubat gigi pun dicuri. baru beli pulak tu kan. sape tak geram. kawan sorang lagi pon sama gak hilang syampu. kelakar la pencuri ni. syampu pon nak curi kan. ah, malas nak ingatkan semula barang yang hilang.

2 comments:

Anonymous said...

lolx.. funny la those thieves yg curik toiletries.. cam tadek benda laen nak kebas.. hahaha.. berapa ringgit je pon mende2 tu.. aiii..

jon hafkian said...

eh...mahal la. facial foam pon da bape ringgit kn. shower foam lagik? syampu? ubat gigi? lebih RM50 gak la tu. kira save la duit die tak payah beli kan. celaka btol si thieves ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...