Friday, January 2, 2009

my new image....

Langkawi tourist....huahuahua

dalam feri time balik...aku mengantuk!!!

dan aku kini...BOTAK!!!

KENAPA AKU BOTAK? soalan cepu emas ni. ye perdana ria, siapa dapat jawab aku belanja makan. tapi bayar sendiri..... hahahah. alah, sebenarnya tiba-tiba teringin nak botakkan kepala. lagipon baru-baru ni selalu sangat sakit kepala, migrain. even now dah kepala ringan ni pon, masih lagi sakit kepala. jangan la aku ada penyakit ke ape kn..... mintak dijauhkan lah, aminnnn...

back to initial question, kenapa botak? eh, bukan dah tulis ke td, sebab sakit kepala. ni kira macam new look for the new year la. semata-mata. adik aku yang amik result PMR, aku pulak yang botak macam bernazar. aku TIDAK bernazar ok....

idea nak botak ni datang tiba-tiba je. sebenarnya ada cakap kat adik sebelum ni kata nak botak. lagipun dia memang nak botak lepas amik result. so, aku pikir not bad gak kalau botak sama gak kan? cuma, aku pegi kedai gunting rambut pon takde ajak sape-sape. mintak pandangan orang lain ke (except khairie aku ym die malam sebelum tu) sebab aku rasa nanti lagi banyak -ve feedback.

alah, last year aku 'bleach' kan rambut pon orang ramai tanya. time tu aku rasa lagi radikal. sampai kene perli la kat dalam kelas, damn punya lecturer...ada ke patut die cakap macam ni, 'rambut sama hitam, tapi hati lain-lain, TAPI orang sekarang ni rambut tak sama hitam.....'. motif cakap macam tu? choyyy......

--------------

aku plan nak sambut new year kat Danga Bay. tapi end up dok bilik je, except pegi makan malam kat payung seri putri. suma gara-gara kawan aku yang pegi ke Danga Bay dan TIDAK ajak aku. takpe la.... orang tak ajak, nak cakap pe lagi kan. dok bilik pon best pe?

--------------

aku tertinggal bantal kat rumah. cuti lalu aku bawak balik barang-barang (baju-bajan, etc) ke rumah termasuk bantal. bawak balik sebab kalau tinggal kat sini, nanti penuh habuk. lagipon aku ni alah kepada habuk. tu yang bawak balik je bantal. waktu balik sini pulak, aku terlupa nak masukkan bantal. akhirnya, aku terpaksa la tidur tanpa bantal (dah 2 malam).

--------------

duit dah masuk... yeah, nak g Singapura lagi la. maybe hari ahad ni sebelum aku dibebankan dengan final year project aku. uaaaa....aku tak nak buat final year project. sem ni aku amik 13kredit je subjek. malas la nak tambah lagi. extend next sem, amik 9 kredit ngn tambah 3 kredit ulang gred kot. cadangnya nak amik matematik kejuruteraan, sebab suka subjek tu. huhu.....

apsal la lecturer aku fail kan electronic 3 aku last sem? kasi cukup-cukup makan sudahla. ni kan ke dah menyusahkan aku nak amik semula. dah la dulu aku terpaksa amik subjek 'kesukaan' aku 2 kali....termodinamik. ape kejadahnya budak elektrik amik termo kan? dahla course aku ni ape ke malang nye kene amik subjek electronik dengan selengkapnya, elektronik 1-3. aku bukan budak major electronic pon. aku budak control. budak-budak course lain takde pon amik control 1-3. amik control 1 je yg hafal je transfer function die, kompem A. aku tak dapat A sebab tak anta assignment. (lupa)

3 comments:

Andy Kaizar said...

nak jugak la botak!

jon hafkian said...

haha...tiba2 jadi trendsetter
dak kelas pon dah bape org yg botak skrg
yg penting...keberanian

Anonymous said...

i agree your idea ! very nice blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...