Friday, January 30, 2009

demam....

sejak balik dari KL 2 malam lepas,aku demam.semua gara-gara berembun waktu turun makan di Pagoh.hmmm...nampaknya ni dah kali kedua aku diserang demam akibat berembun.masalah utama ialah,aku bukan sekadar demam,tapi selsema yang sangat teruk sehingga hidung tersumbat dan aku tak boleh bernafas dengan baik.bau burger waktu nak beli joran tadi pun aku tak boleh nak hidu.

telinga aku tak dengar.pendengaran aku kurang jelas jugak sejak demam.seolah-olah dalam perjalanan ke tempat tinggi (telinga berdengung shj).aku tak suka demam macam ni.malam semalam dah makan ubat,jadi hari ni baik sikit lah.boleh la labu....

2 comments:

kaizar said...

ciannyer. berembun lagi...

jon hafkian said...

hmmm....tak sihat2 lagi skrg ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...