Tuesday, February 24, 2009

assignments,blog and dinner

huhuhu... banyaknya assignment. kene wat ni. caiyuk.

-------------------------------------

blog. sebenarnya aku nak delete post semalam pasal contestant OIAM 3 tu. rasa macam kudis pulak letak post macam tu dalam blog ni. hihi.... biarlah die dengan hidup die. yang penting tak kacau hidup aku, dot. tapi, tak sempat aku nak delete dah ada komen. wah, slalunya lambat gak komen masuk. kali ni cite pasal gosip tros zuppp.... sepantas kilat komen masuk. ehehehe.....

hello upper east siders....

oh, tadi hamim (my coursemate) datang bilik aku. die tanya pasal blog aku, nak tengok la, dan die pon ada tanya pasal type post yang aku tulis. siap kasi cadangan lagi tulis pasal politik. oh no, aku tak minat politik. politikus, cari berita pasal mereka ni kat page lain. jadi, ape yang aku tulis sebenarnya dalam blog ni? macam yang aku kata dulu la. aku dan kehidupanku serta perkara-perkara di sekelilingku. letak ads dalam page ni? livefeed masih slow dan aku tak punyai pembaca yang ramai. jadi, lupakan la hasrat nak lihat ads di blog ini.

ok, berbalik cerita tentang pembaca. blog ini hanya dibaca oleh teman-teman rapat aku sahaja. tidak dibaca oleh coursemate mahupun roomate. apatah lagi secret admire. hahaah..... aku ni biasa sahaja, memang tak popular dan tak ramai kawan sangat. kira aku ni invisible la kalau istilah yang selalu digunakan dalam tv show macam Gossip Girl, One Tree Hill, etc. aku invisible dan aku jugak lonely boy. cuma aku takde hot and gorgeous gf macam si D(opppsss.....dah broke up kan? 3 kali). ahha... tak sabar nye la nak tunggu 16 march (kalau tak silap la tarikh die), GG ep18 kuar.

lain kali aku cite lagi pasal ni. hehe....

------------------------------------

dinner. tadi pegi dinner kat payung sri putri. jauh kan? alah, aku ni jenis orang yang malas makan. jadi sesekali makan tu, nak la yang sedap dan berkenan di tekak untuk ditelan. kalau setakat yang so-so aje baik tak payah la. orang selalu tanya kenapa aku tak makan? kenapa aku jarang makan? mcm mana aku boleh tahan kalau tak makan? ntahla, yang aku tau aku malas nak keluar dari bilik. kalau nak g makan kene travel (tak la sampai negeri lain), kan ke menyusahkan aku.

ok la.... sebenarnya aku nak letak pic makanan aku tadi je. merepek pulak yang banyak.


4 comments:

Anonymous said...

sebenarnye blog ne, orang view sebab tag yang kite gune je.. macam aku punye tu, entah mane2 ntah datang, kalao ko perasan la. sebab ade certain post aku ade tag yang kire konon2 orang selalu carik.
etc: hsm, paola rey, ape sume..
.
kalao ko nak upkan rate viewer, camtu la..
.
and aku agree dengan statement ko, blog ko ikot suke ko la nak wat style writing ape kan? hehehe XD

jon hafkian said...

maybe kes wordpress mcm tu.tp setakat ni ak x pnh nmpk org dtg kat blog ni psl tag.abis2 kuat pon dorg ni dtg sbb google n ada keyword yg dorg carik.hehe....

Anonymous said...

maksud aku tag tu, bukan questionnaire tu, tag tu, keyword yang orang carik la.. hehehe :p
.
p/s: pesal ko enable capcha tuh? menyusahkan betol!

jon hafkian said...

maksud aku bkn mcm tu.cuma tag/label ni org tak cari kat sini.mcm wordpress,kalo ko klik tag tu,nnt tros kuar sume blog yg ada kaitan ngn tag tu.blogspot tak mcm tu.setakat yg aku tau la.

capcha ni sebab dulu byk sgt spam komen.almost setiap post aku ada spam komen.ko bley check balik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...