Sunday, April 12, 2009

saya penat...saya takut

saya penat.... sebab siapkan FYP... presentation hari Selasa (14 April 2009) dan Demonstrasi (15 April 2009). sekarang ni masa tidur pun dah terganggu. asyik teringatkan kerja yang masih belum selesai.

saya takut.... macam nak pergi bertanding pula takut kali ni. kan ke seronok kalau macam debat, kalau tak nak ambil celahan (izin laluan) pun takpe. ni dah sah-sah la kena jawab semua soalan daripada panel penilai. jangan kena kondem sudah la. yang penting jangan kena marah dengan panel.

2 comments:

kaizar said...

don't worry...senang je tu.... bercakap kan mudah bagi seorang achtung

jon hafkian said...

i x rasa bercakap yg susah.i takut dgn pressure tu sbnrnya.i lebih senang berdebat.maybe i boleh bercakap sesuka hati i kalau berdebat.unlike this,i kene bercakap accordingly to the fact and have to deal with mind set of the panel yg menyakitkan hati (sometimes).i hate people who judge base on his mind set, and base on his stubbornness......boleh pulak kita yg lagi tau n die nk betah....just because they are more educated but not in the area of my study....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...