Thursday, April 16, 2009

presentation dan demo

eyeah!!!! segala perit jerih dah lepas. pagi tadi aku wat demo. hmmm... macam yang aku agak, ionizer aku terbakar lagi pagi ni. nasib baik 2 orang panel ada time tu. jadi dorg tau la yang ak nye circuit da x bole guna. so, ak tawakal je la. cerita la apa yang patut. cuma aku rasa aku da buat yang terbaik tadi kecuali takde result yang boleh tunjuk sebab ionizer burn.

yang best nya, time aku demo ada orang record video untuk fakulti. aku orang pertama pulak tu yang dorg record. walhal ak nye projek ada komponen burn dan result xbole kuar. haha... yang pentingnya confident. ak cite macam2 la tadi. siap kasi cadangan lagi untuk projek seterusnya kalau ada junior nak teruskan projek ni.

projek aku sepatutnya pasal 'spatial filtering effect' je. tapi bila demo aku banyak cerita pasal cross-correlation pulak. ada sikit-sikit cerita pasal concentration. haha..... cuma panel ketiga tadi, aku geram sket. semalam die juga yang kasi soalan-soalan 'kesukaan' tu. ah, biarlah.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...