Saturday, April 18, 2009

project fast and the furious 4

aku malas nak tulis banyak-banyak la kali ni. semua gambar aku dah upload di Flickr. jadi kalau rajin-rajin nak ikuti perkembangan hidup aku boleh la tengok gambar-gambar tu. exam start Selasa depan.skema jawapan tak buat lagi ni. caiyuk-caiyuk.

aku dgn jerman
aku dengan jerman waktu tournament ragbi di UTM

aku dengan projek
aku disamping projek tahun akhir

cuci kereta
keretaku dicuci akhirnya

*aku geram....sejak busy dengan projek ni, muka aku berminyak dengan sangat teruk. semua gambar aku jadi berkilat. ish2.... itu belum lagi aku cerita tentang parut di muka yang tak mau hilang ni.

*aku tengok post ni macam ada yang tak kena pulak.... rupa-rupanya aku tak cerita pasal tajuk ni.... projek (projek tahun akhir) dah selesai kecuali draft dan thesis belum hantar. fast and te furious, movie yang aku tengok malam semalam di tebrau city.... waaa, best!!!!

7 comments:

Sam said...

what the hell tong, tulis tajuk tapi dalam entry xde pasal tajuk hahahahaha. dah smp ending baru teringat

jon hafkian said...

lupa seh....ak ingat nk wat mcm gambar2 je bila aku upload tuh...ble baca blk, rupanya mmg ada menda yg ak nk cite. hahha....

Andy Kaizar said...

aiyark! bole itu macam ar tokey...

jon hafkian said...

ala...kerja nak cepat tuh...pic pon amik dari flickr.so mmg keje copy paste je la.sah2 terlupa....eh,i used to forget for having meal in a few days tau!

Wanpetunjuk said...

Good luck brother...aja2 fighting!!!

*rindu pulak zaman study dulu...rindu sebab ada debat...boleh ke macam tuh???

jon hafkian said...

yezza...me too,rindu debat.btw,thanks for ur wishes.

jon hafkian said...

yezza...me too,rindu debat.btw,thanks for ur wishes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...