Wednesday, September 2, 2009

merdekalah kita hendaknya

santapan berbuka di Tebrau City

selamat hari merdeka kepada semua rakyat Malaysia. hahaha, lambat wish daaa. baru balik dari rumah, jadi baru ni dapat online dan update blog. hujung minggu lepas aku pulang ke rumah untuk bercuti-cuti di rumah

depan Jusco AU2, lepas makan Korean BBQ

my new Sony walkman

tempat tidur aku dalam train KL-JB

-------------------------------------------

tadi aku pergi ke bazaar ramadhan. terjumpa dengan junior. diorang tanya aku sambung master ke? eh, muka ni nak sambung master ke? layak ke? kalau layak pun, aku ni hanya akan sambung untuk bersuka-ria je... utm tempat buat master dengan bersuka-ria ke? jauh panggang dari api..... hahaahah....... aku sambung belajar 1 semester sahaja.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...