Tuesday, September 29, 2009

aidilfitri 2009


i like this picture....

more pictures of me during Hari Raya Aidilfitri 2009 are here:
from cliff facebook, here and here.

thanks guys. i haven't had a great aidilfitri for the past few years. and this aidilfitri is the best ever i had. hanging out with friends, throwing out open house, going to the other open houses, meet new people, meet secret admire.... hahahaha. after all, i'm enjoying this hari raya celebration. kudos to Kaizar, Boboy and Abg Z.

-------------------------------------

hmmm..... macam biasa, walaupun kita ni dalam kesenangan atau dalam kegembiraan namun kisah-kisah duka tetap ada untuk menemani hidup kita.

pada hari raya ke-4, Achtung dengan keluarga pergi beraya ke kampung di Perak (setelah 12 tahun tidak beraya di sana..... family matters). sambil tu pergi juga beraya ke rumah bakal suami kakak Achtung dan rumah saudara di Parit Buntar, Perak.

dalam perjalanan pulang semula ke kampung Sungai Besar, Selangor. Achtung terlanggar sesuatu yang hampir menyebabkan kereta yang dipandu terbabas. malah, benda tersebut juga dilanggar oleh banyak lagi kereta, nasib menyebelahi kami kerana tidak ada satu pun kereta yang terbabas.

Achtung tak tahu kalau benda yang dilanggar itu adalah motorsikal atau orang (tapi macam bukan benda hidup), atau tayar lori. yang pastinya benda tu menyebabkan kangaroo bar kereta Achtung pecah (wooo....mesti keras benda tu). 
ni pecah kat bahagian depan

ni pulak pecah di bahagian belakang

ni sebelah kanan kereta (tak pecah)
ni pun tak pecah (kanan kereta juga)

999km.... jauh perjalanan, luas pemandangan

2 comments:

Clifford Elvin Eric said...

Wah... I also like the picture... my fav... walaupun gambar tu blur... but i like the mood... so i cari idea bagai mana nak selamatkan gambar tu drpd wasted mcm tu jekan...

btw, nasib baik korg tak de ape ape... menakotkanlah.. i just wish everything is okay...

jon hafkian said...

tau takpe.....mula2 ingatkn driver kereta depan i tu mabuk...tapi tapi kereta die melampau2 nk terbabas...i terpikir nk tukar lane,but x sempat nk tukar....da i plak yg terlanggar banda tu.good that nothing happen to us.

i like the pic so much....the mood.tak fake langsung gelak time tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...