Monday, August 10, 2009

post bergambar

sebelum menikmati panorama gambar-gambar tu, aku nak ucapkan tahniah kepada diri sendiri sebab dah update rupa blog ini. make up sudah ditukar warna, kali ni nampak lebih gothic lagi (ahaks!).... dan jumlah post hanya 3 berbanding dulu 10, untuk memudahkan page loading dan mengurangkan sumpah seranah orang kalau lambat loading...hehe. well,well.... happy new look Highlanders. caiyuk-caiyuk, aja-aja fighting, gambate......

oh, sebut tentang Higlanders aku teringat kenapa aku namakan blog ini dengan nama itu. jawapan mudah dan pasti, aku suka Scotland dan aku nak pergi lagi ke sana (kalau ada rezeki lagi).... go,go highlanders. hahaah...... setahu aku yang tak pernah baca sejarah United Kingdom ni (eh, dorang ada simpan sejarah melayu kan kat library die?), higlanders ni adalah pahlawan scotland yang mempertahankan negara mereka daripada dijajah oleh orang-orang England dalam perang antara Scottish-English.

cerita yang lebih boleh dipercayai boleh dibaca di sini.

make up baru, cerita pun barulah. okeh, selamat membaca dan selamat menjaga kesihatan (takut wooo H1N1)

DSCN3570

me, my dad and James Watt

IMG_0645

united we concuer

IMG_0666

di Cairngorm Mountain, Scottish Highland

IMG_0699

ya, melayu Glasgow

*p/s- roommate ku balik rumah kot. da 3 hari aku single-mingle ni... yeah, seronok!!!!!

----------------------------

updated

ni baru terbaca.... nak gelak pon ada, kesian pon ada. hmmm, mungkin tempatnya tak sesuai kot atau satu peringatan dari langit? siapa tahu kan? klik di sini.

4 comments:

Andy Kaizar said...

soalannya, gothik ke?

kedua, kesian merlion...

jon hafkian said...

gothic what....kaler hitam,putih,merah...tapi ada kuning,biru ngn purple la plak...

hmmm....kesian gak.

Khaliff Faid said...

Wah... Menarik dah wajah baru blog...... Nak kerap dtg bloglah pas ni! Hehe!

jon hafkian said...

haha....silakan2....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...