Tuesday, August 25, 2009

mujur aku sedang berpuasa

kalau tak.... aku dh mencarut-marut, memaki-hamun dan menyumpah-seranah la gamaknya.....

(control ayat ni)..... aku geram, cimbclick tak boleh login. bila aku check kat facebook, baru tau yang hari ni dorg dapat gaji (orang-orang bekerja). malah ada yang mention kat status lagi pasal benda ni. mungkin sekarang dah ok si encik cimbclick tu, aku check kejap lagi (tulis dengan nada sederhana)

aku sebenarnya curious la dengan cimbclick ni. selamat ke? setakat ni aku masih lagi hijau dalam penggunaan cimbclick ni. tak pandai pun nak guna. register pun baru minggu lepas. waktu konvo, sebab keluarkan duit kat SUB dan terus daftar cimbclick. mungkin kalau ada masa nanti aku boleh explore penggunaan cimbclick ni.

p/s- sebelum ni aku guna maybank2u je.... haha, gatal nak tambah cimbclik pulak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...