Monday, May 25, 2009

aku mahu menulis,tapi...

banyak perkara yang membuatkan aku selalu menaha diri daripada menulis/mencoret di blog ni. kisah kehidupan seharian sebagai penumpang LRT yang setia pun aku belum pernah cerita. mungkin hujung minggu ni aku tulis kisah tu.

----------------------------
aku terkejut, sangat terkejut dengan penutupan blog kesukaan aku. blog seorang juruterbang a.k.a pilot yang banyak memberi inspirasi kepada aku untuk lebih banyak berjalan. mungkin kawan-kawan rapat aku kenal yang aku ni memang seorang traveller a.k.a pengembara. thanks to YH (YellowHerbie) sebab beri kesempatan untuk membaca blog anda yang sangat informatif dan menarik hati. punca penutupan tu aku pun tak tahu, malah semua post yang ada telah di delete. sedihnya.....

apa-apa pun YH....tabahkan hati. mungkin ini bukan hari kita. jangan risau, DIA sentiasa menolong orang yang memerlukan. kau sumber inspirasi ku....

*minat juga baca blog kenny sia. tapi aku sangat suka blog YH sebab YH sangat humble walaupun dia seorang pilot. bravo bro....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...