Monday, March 8, 2010

font


kerana request kawan2, aku pun akhirnya besarkan semula font size dalam Highlander ini. akhirnya, blog ini kembali kepada keadaan yang asal. huhu.... takpe la, yang penting boleh dibaca dengan jelas kan.

baru-baru ni aku dikejutkan dengan pelbagai berita yang hangat sensasi lagi terkini. sehingga menyebabkan fikiran aku semakin kusut masai. pening memikirkan masalah yang tak sepatutnya aku terlibat. kenapalah aku ni malang sehingga boleh menjadi mangsa keadaan.

diluah mati mak, ditelan mati bapak. aku ibarat mentimun, aku menggelek pun luka, digelek pun luka. menang jadi arang, kalah jadi abu. aku tetap akan kalah walau apa pun pengakhiran cerita itu. aku benci bila berada dalam keadaan begini. BENCI!!!

aku kesian kepada mereka-mereka yang terlibat, tapi terpaksa kesiankan diri sendiri terlebih dahulu. entah kenapa, aku terasa yang diri aku dikhianati. siapa yang mengkhianati.... itu aku kurang pasti. siapa yang boleh dipercayai, itu pun aku tak tahu. semuanya nampak sama. bermotif!

*p/s- aku penat!
--------------------------------------

Lirik Lagu Ressa Herlambang - Menyesal

Semula Ku Tak Yakin
Kau Lakukan Ini Padaku
Meski Dihati Merasa
Kau Berubah Saat Kau Mengenal Dia

Reff:*


Bila Cinta Tak Lagi Untukku
Bila Hati Tak Lagi Padaku
Mengapa Harus Dia Yang Merebut Dirimu

**


Bila Aku Tak Baik Untukmu
Dan Bila Dia Bahagia Dirimu
Aku Kan Pergi Meski Hati Tak Akan Rela

Terkadang Ku Menyesal
Mengapa Ku Kenalkan Dia Padamu

Back To Reff:* Dan **

Back To Reff:* Dan **

Terkadang Ku Menyesal
Mengapa Ku Kenalkan Dia Padamu

powered by lirik lagu indonesia

6 comments:

Andy Kaizar said...

bosan aku dengan penat, dan enyah saja kau pekat.

simple.

jangan bermain dengan api, kelak membakar diri sendiri.

jon hafkian said...

orang lain bermain api, tapi api tu menyambar tangan kita...

bosan aku dengan penat, dan enyah saja kau pekat... seperti berjelaga jika ku sendiri.

Anonymous said...

apizuden, what happened..??

jon hafkian said...

it's a complicated thing.ak pon serabut.ntah la....

erazamankini said...

erm..tempias membakar diri..hanya mereka yang kuat kan selamat..sediakan payung sebelum hujan..

jon hafkian said...

kalau hujan...kalo api,kene sediakan fire extinguisher.kalo banjir sediakan bot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...