Monday, October 26, 2009

saya cuma tulis je

'jangan marah saya ye...saya tukang tulis je', ni la kata-kata oleh pak guard muda yang kawan aku cerita tadi....hahahaa....

kisahnya macam ni... malam pra (pasca tu lepas kn?) kemenangan liv (a.k.a kekalahan man u), kawan-kawan aku peegi tonton bola live kat port biasa di Ayub tmn u. malang sekali, pak guard utm ni suka menyaman orang sekarang ni (walaupun minggu operasi menyaman student da tamat)....

waktu dorg ni keluar utm, tiba-tiba pak guard suro dorg ke tepi. ape lagi.... saman la jawabnya sebab takde sticker utm.... bole pulak nk saman orang time study week kn? next sem x bole ke? tu yang bila kawan-kawan aku pergi ambil surat saman tu, pak guard muda tu cakap kat dorg (refer ayat pertama di atas).... takut gak ek die ni (or,mengurangkn sumpah seranah orang kepada dia)

ala, da kerja sebagai guard... memang sah-sah la kene sumpah seranah dengan orang (walaupun orang sumpah dalam hati je!)

moral of the story.... jadilah tukang sapu ke, tak la orang sumpah kita. hahaahahah.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...