Friday, February 26, 2010

demam

aku dah terasa tak sedap badan sejak hari pertama kerja lagi. selesema yang tak berhingus, sakit tekak tanpa batuk mahupun kahak, badan terasa demam tapi suhu masih tak panas.

mungkin ini salah satu daripada simptom kepanasan melampau yang dialami oleh negara kita sekarang ni. jadi badan kita pun sukar untuk menerima perubahan yang mendadak sehingga menyebabkan perubahan daripada sihat kepada kurang sihat. huhu....

semoga aku akan sentiasa sihat walafiat
-----------------------------

semalam aku ada ym dengan kawan aku, zul yang sedang menuntut di Oxford Uni. dia cakap die nak pergi bercuti ke Bandung September nanti waktu raya. aku pun menggatal la kata nak ikut. die kata ok, so on je la. sekarang ni tengah kumpul duit nak beli flight ticket dengan duit perbelanjaan di Bandung.

mungkinkah percutian ni akan menjadi kenyataan? nanti aku pastikan semula selepas dapat membeli tike flight. huhu....

*semoga mimpi menjadi realiti. amin.

2 comments:

Anonymous said...

KENYATAAN!!! aq dah siap segala bagai lol.....huhuhu

jon hafkian said...

of coz la kenyataan utk ko.utk ak blom lagik sbb ak still blom ada flight ticket.huhu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...