Monday, February 14, 2011

duit kopi

P4251234
aku baru mendapat berita buruk.
duit kopi aku untuk Januari adalah......30% @ RM90 SAHAJA
TAHNIAH!
sakitnya hati....
2 bulan berturut-turut la aku tak achieve KPI kalau mcm ni

kisahnya mcm ni
bulan Disember lepas
aku malas kerja....
buat kerja pun nak tak nak je
bila akhir bulan,KPI pun dapat seperti yang dijangka la
50% @ RM150 sahaja
sesuailah dengan usaha aku sepanjang bulan tu
hari-hari datang kerja lewat
buat tak sepenuh hati
hasilnya....kpi x achieve,ex-gratia pun terjejas

jadi aku cuba berubah untuk bulan januari
sebab aku rasa Tuhan nk tunjuk kat aku
kalau aku malas waktu kerja
tu yang aku layak dapat
jadi tak boleh nak merungut banyak
aku pun datang hari2 tepat pada waktunya
buat kerja bersungguh-sungguh

hasilnya...lihat perenggan pertama
seolah-olah sebulan tak buat kerja langsung
adakah kerana aku mc 2 hari terus performance macam tu?
sabar....sabar.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...