Sunday, June 20, 2010

menyesal

ak x patut cakap ak menyesal dgn semua yg terjadi. ak x menyesal. ak bersyukur ak kenal kau. walaupun kau buat macam-macam kat aku,aku terasa diri dipergunakan... tapi aku tetap buat-buat yang aku ok. takpe la, kau dah dapat kebahagiaan yang kau cari kan? kau campak aku jauh-jauh dari hidup kau lepas aku dah tak diperlukan. atau aku yang mencampakkan diri aku sendiri? ahhhh... sama je. apa bezanya? yang penting, perpisahan itu jalan penyelesaian terbaik. menangis air mata darah sekalipun, kau tetap berbahagia kan? tak pe la. aku doakan yang terbaik. cuma apa aku cakap pada kau tu, aku tipu. aku tak menyesal kenal kau.



Shahir - Kebahagiaan Dalam Perpisahan Lirik

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti

Lagu: Edry Abd Halim (KRU Publishing)
Lirik: Edry Abd Halim (KRU Publishing)

2 comments:

kaizar said...

huiyo, atong feeling dengan sape tu?

jon hafkian said...

i feeling sorang2...hahaha.i layak ek nk feeling ngn orang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...