Monday, June 15, 2009

sepanjang hari ini

pagi-pagi buta aku dah terlepas shuttle train. nak cerita panjang takut nanti melalut tak tentu pasal pulak. pendek kata aku geram sebab train yang aku naik tadi sepatutnya sempatsampai sebelum shuttle train berlepas. heieiiiii....geram!!!! (ape lagi kan yang aku boleh buat)

-------------------------------
tadi ada kursus pt01, overview. kelas not so bad. seronok dan boleh diterima. tapi aku sakit kepala sikit sebelum lunch. mungkin sebab aku tak breakfast, ataupun aku tertekan tak nak ada kuiz/exam.

ada la amik sikit gambar tadi. pakai phone lama, nokia 5300 xpress music je. haha, gambar super buruk la kualitinya.

berangan
me

izzat
izzat

3 orang bersembang
guys

yana n lin
girls

bob menolong cikgu
bob n cikgu mazlan

*p/s-kenapa ada eyebag ni? waa.....tidur cukup seh, boleh lagik eyebag appear.

4 comments:

Andy Kaizar said...

SKODENG!!!!

jon hafkian said...

haha.....

Sam said...

pergghhh tong ni ambik pakai camera phone? gila clear gambar.

jon hafkian said...

yup...eh,mana ada clear.ak nmpk sume kabur je.haha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...